Regulamin

Regulamin sklepu internetowego GIFTEES.PL

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Poniższy regulamin określa zasady dotyczące zakupów dokonywanych w sklepie internetowym Giftees - https://giftees.pl, prowadzonym przez firmę L2S Sp. z O. O., z siedzibą przy ul. Hejnałowej 8, 02-237 Warszawa, posiadającą NIP: 522-296-18-37.
  2. Poniżej przedstawiamy wyjaśnienia terminów użytych w niniejszym regulaminie:
    1. Klient - osoba fizyczna (o pełnej zdolności do czynności prawnych) lub osoba prawna, która dokonała lub planuje dokonać zakupów w sklepie internetowym GIFTEES.PL. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.
    2. Sprzedawca - firma L2S Sp. z O. O., z siedzibą przy ul. Hejnałowej 8, 02-237 Warszawa, posiadającą NIP: 522-296-18-37.
    3. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://giftees.pl.
    4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem w rozumieniu niniejszego regulaminu są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący transakcji niezwiązanych z ich działalnością zawodową.
    5. Konto Użytkownika - konto w sklepie internetowym przypisane do danego Klienta, które zawiera wszystkie dane podane podczas rejestracji.
    6. Regulamin - niniejszy dokument wraz z załącznikami.
  3. Sklep GIFTEES.PL prowadzi sprzedaż koszulek, bluz, kubów oraz innych produktów z nadrukami, które są dostępne w sprzedaży detalicznej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Wszystkie produkty wykonywane są na zamówienie lub jako produkty personalizowane.
  4. Szczegółowe informacje o produktach są dostępne na stronie internetowej https://giftees.pl oraz mogą być udostępniane drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na adres e-mailowy Klienta.
  5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą pocztową pod podanym adresem w punkcie 2b oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@giftees.pl.

 

  • 2 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI W SKLEPIE INTERNETOWYM
  1. Aby poprawnie złożyć zamówienie przez Sklep Internetowy, Klient zobowiązany jest spełnić poniższe wymagania techniczne:
    1. Posiadać urządzenia podłączone do Internetu, takie jak komputer, laptop itp.,
    2. Posiadać dostęp do elektronicznej skrzynki pocztowej - email,
    3. Korzystać z przeglądarki internetowej (najlepiej w najnowszej wersji),
    4. Wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookies w przeglądarce.
  2. Sklep internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne:
    1. Rejestracja Konta Użytkownika oraz utrzymanie go,
    2. Formularz zamówienia,
    3. Newsletter,
    4. Formularz kontaktowy.
  3. Świadczenie powyższych usług przez Sklep jest darmowe.
  4. Usługi te są świadczone przez czas nieokreślony. Klient ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z danej usługi, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy biuro@giftees.pl.

 

  • 3 ZAWIERANIE UMÓW
  1. Umowa jest zawierana między Sprzedawcą a Klientem.
  2. Ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto w złotych polskich, zawierającymi podatek VAT, jednak nie obejmują kosztów przesyłki.
  3. Sprzedawca dokłada starań, aby zdjęcia produktów odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd, ale ze względu na różnice w monitorach i innych czynnikach, kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistości. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt e-mailowy z Sprzedawcą.
  4. Sprzedawca zastrzega możliwość wystąpienia rozbieżności między rozmiarami w ogólnie przyjętych grupach rozmiarowych (XS, S, M, L, XL, XXL, 3XL, 4XL, 5XL) do 15% wymiarów w konkretnej rozmiarówce. Wynika to z rozbieżności specyfikacji towarów dostępnych u producentów.
  5. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu poprzez Formularz zamówienia przy użyciu Konta Użytkownika. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży telefonicznej ani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Aby dokonać zakupu, Klient wybiera interesujące go produkty i konfiguruje je zgodnie z procedurą na stronie Sklepu. Następnie wybiera sposób dostawy i płatności.
  7. Po dokonaniu wyboru, Klient przechodzi do zakładki z podsumowaniem zamówienia, gdzie wyświetlane są szczegóły zamówienia oraz łączna cena wraz z podatkami i opłatami za dostawę.
  8. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać teraz".
  9. Kliknięcie przycisku "Zapłać teraz" oznacza akceptację przez Klienta obowiązku zapłaty.
  10. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać teraz".
  11. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła potwierdzenie zamówienia wraz z danymi dotyczącymi realizacji.
  12. Treść umowy jest udostępniana na stronie Sklepu oraz jest utrwalana w systemie informatycznym Sklepu.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli dane teleadresowe Klienta są nieprawdziwe.
  14. W przypadku produktów wykonanych na zamówienie lub personalizowanych, Klient dokonuje zakupu za pośrednictwem konfiguratora produktu na stronie Sklepu.

 

  • 4 TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
  1. Strona internetowa oferuje następujące metody płatności za zamówienie:
    1. Płatność za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy płatności (przedpłata).
    2. Płatność przelewem bankowym na konto Sprzedającego (przedpłata) na poniższe dane:

Bank: mBank

Nr konta 11-1111-1111-1111-1111-1111

  1. Klient musi dokonać płatności w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
  2. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Sprzedawca zwraca pieniądze na ten sam sposób płatności, który został użyty przez Klienta do dokonania pierwotnej płatności w terminie 14 dni od daty stwierdzenia konieczności dokonania zwrotu.

 

  • 5 SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY
  1. Klient jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów dostawy zamówionych produktów do określonego miejsca docelowego.
  2. Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Polski. Opłaty za dostawę są widoczne w panelu klienta oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
  3. Sprzedawca oferuje następujące metody dostawy produktów:
    1. Dostawa kurierem GLS,
    2. Dostawa do paczkomatu InPost.
  4. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 3 dni robocze (jeśli zamówienie obejmuje personalizowane nadruki, czas ten może wynieść do 5 dni roboczych), licząc od momentu zaksięgowania płatności za zamówione produkty na koncie Sprzedawcy. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć do 10 dni roboczych.

 

  • 1 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów spersonalizowanych:

"Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.

Dz.U. 2014 poz. 827; Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta

  1. Wszystkie produkty zamawiane przez Sklep Internetowy GIFTEES.PL są produktami spersonalizowanym i nie podlegają zwrotom.

 

  • 7 REKLAMACJA PRODUKTU (RĘKOJMIA ZA WADY)
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczać produkty pozbawione wad fizycznych i prawnych.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po dwóch latach od daty wydania produktu. Konsument może zgłosić wadę przed upływem tego terminu, wysyłając odpowiednią wiadomość e-mail na adres: biuro@giftees.pl.
  3. Konsument ma prawo składać reklamację w dowolny sposób, ale konieczne jest użycie trwałego nośnika. Preferowany sposób składania reklamacji to wiadomość e-mail z poniższymi danymi:
    1. Dane osobowe/firmowe kupującego
    2. Adres korespondencyjny
    3. Dowód zakupu (paragon/faktura)
    4. Szczegółowy opis wady
    5. Zdjęcia przedstawiające cały wadliwy produkt oraz szczegółowe zdjęcia występującej wady
    6. Datę wystąpienia wady
    7. Żądanie reklamującego
  4. Sprzedawca potwierdza otrzymanie reklamacji i w razie konieczności prosi o dostarczenie wadliwego produktu w celu rozpatrzenia reklamacji.
  5. Jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar zostanie odesłany z opinią na temat jej uzasadnienia.
  6. Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia reklamacji, uznaje się, że uznał reklamację i żądanie kupującego.

 

  • 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane zamówienia i umowy.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawem właściwym dla umowy sprzedaży jest prawo polskie, chyba, że prawo właściwe dla miejsca zamieszkania konsumenta reguluje jego uprawnienia w sposób korzystniejszy dla konsumenta.