Regulamin
Regulamin sklepu internetowego GIFTEES.PL
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy regulamin określa zasady dotyczące zakupów dokonywanych w sklepie internetowym Giftees - https://giftees.pl, prowadzonym przez firmę L2S Sp. z O. O., z siedzibą przy ul. Hejnałowej 8, 02-237 Warszawa, posiadającą NIP: 522-296-18-37.
- Poniżej przedstawiamy wyjaśnienia terminów użytych w niniejszym regulaminie:
- Klient - osoba fizyczna (o pełnej zdolności do czynności prawnych) lub osoba prawna, która dokonała lub planuje dokonać zakupów w sklepie internetowym GIFTEES.PL. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.
- Sprzedawca - firma L2S Sp. z O. O., z siedzibą przy ul. Hejnałowej 8, 02-237 Warszawa, posiadającą NIP: 522-296-18-37.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://giftees.pl.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem w rozumieniu niniejszego regulaminu są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący transakcji niezwiązanych z ich działalnością zawodową.
- Konto Użytkownika - konto w sklepie internetowym przypisane do danego Klienta, które zawiera wszystkie dane podane podczas rejestracji.
- Regulamin - niniejszy dokument wraz z załącznikami.
- Sklep GIFTEES.PL prowadzi sprzedaż koszulek, bluz, kubów oraz innych produktów z nadrukami, które są dostępne w sprzedaży detalicznej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Wszystkie produkty wykonywane są na zamówienie lub jako produkty personalizowane.
- Szczegółowe informacje o produktach są dostępne na stronie internetowej https://giftees.pl oraz mogą być udostępniane drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na adres e-mailowy Klienta.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą pocztową pod podanym adresem w punkcie 2b oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@giftees.pl.
- 2 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Aby poprawnie złożyć zamówienie przez Sklep Internetowy, Klient zobowiązany jest spełnić poniższe wymagania techniczne:
- Posiadać urządzenia podłączone do Internetu, takie jak komputer, laptop itp.,
- Posiadać dostęp do elektronicznej skrzynki pocztowej - email,
- Korzystać z przeglądarki internetowej (najlepiej w najnowszej wersji),
- Wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookies w przeglądarce.
- Sklep internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne:
- Rejestracja Konta Użytkownika oraz utrzymanie go,
- Formularz zamówienia,
- Newsletter,
- Formularz kontaktowy.
- Świadczenie powyższych usług przez Sklep jest darmowe.
- Usługi te są świadczone przez czas nieokreślony. Klient ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z danej usługi, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy biuro@giftees.pl.
- 3 ZAWIERANIE UMÓW
- Umowa jest zawierana między Sprzedawcą a Klientem.
- Ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto w złotych polskich, zawierającymi podatek VAT, jednak nie obejmują kosztów przesyłki.
- Sprzedawca dokłada starań, aby zdjęcia produktów odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd, ale ze względu na różnice w monitorach i innych czynnikach, kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistości. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt e-mailowy z Sprzedawcą.
- Sprzedawca zastrzega możliwość wystąpienia rozbieżności między rozmiarami w ogólnie przyjętych grupach rozmiarowych (XS, S, M, L, XL, XXL, 3XL, 4XL, 5XL) do 15% wymiarów w konkretnej rozmiarówce. Wynika to z rozbieżności specyfikacji towarów dostępnych u producentów.
- Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu poprzez Formularz zamówienia przy użyciu Konta Użytkownika. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży telefonicznej ani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Aby dokonać zakupu, Klient wybiera interesujące go produkty i konfiguruje je zgodnie z procedurą na stronie Sklepu. Następnie wybiera sposób dostawy i płatności.
- Po dokonaniu wyboru, Klient przechodzi do zakładki z podsumowaniem zamówienia, gdzie wyświetlane są szczegóły zamówienia oraz łączna cena wraz z podatkami i opłatami za dostawę.
- Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać teraz".
- Kliknięcie przycisku "Zapłać teraz" oznacza akceptację przez Klienta obowiązku zapłaty.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać teraz".
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła potwierdzenie zamówienia wraz z danymi dotyczącymi realizacji.
- Treść umowy jest udostępniana na stronie Sklepu oraz jest utrwalana w systemie informatycznym Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli dane teleadresowe Klienta są nieprawdziwe.
- W przypadku produktów wykonanych na zamówienie lub personalizowanych, Klient dokonuje zakupu za pośrednictwem konfiguratora produktu na stronie Sklepu.
- 4 TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Strona internetowa oferuje następujące metody płatności za zamówienie:
- Płatność za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy płatności (przedpłata).
- Płatność przelewem bankowym na konto Sprzedającego (przedpłata) na poniższe dane:
Bank: mBank
Nr konta 11-1111-1111-1111-1111-1111
- Klient musi dokonać płatności w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
- W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Sprzedawca zwraca pieniądze na ten sam sposób płatności, który został użyty przez Klienta do dokonania pierwotnej płatności w terminie 14 dni od daty stwierdzenia konieczności dokonania zwrotu.
- 5 SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY
- Klient jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów dostawy zamówionych produktów do określonego miejsca docelowego.
- Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Polski. Opłaty za dostawę są widoczne w panelu klienta oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Sprzedawca oferuje następujące metody dostawy produktów:
- Dostawa kurierem GLS,
- Dostawa do paczkomatu InPost.
- Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 3 dni robocze (jeśli zamówienie obejmuje personalizowane nadruki, czas ten może wynieść do 5 dni roboczych), licząc od momentu zaksięgowania płatności za zamówione produkty na koncie Sprzedawcy. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
- 1 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów spersonalizowanych:
"Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.
Dz.U. 2014 poz. 827; Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta
- Wszystkie produkty zamawiane przez Sklep Internetowy GIFTEES.PL są produktami spersonalizowanym i nie podlegają zwrotom.
- 7 REKLAMACJA PRODUKTU (RĘKOJMIA ZA WADY)
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczać produkty pozbawione wad fizycznych i prawnych.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po dwóch latach od daty wydania produktu. Konsument może zgłosić wadę przed upływem tego terminu, wysyłając odpowiednią wiadomość e-mail na adres: biuro@giftees.pl.
- Konsument ma prawo składać reklamację w dowolny sposób, ale konieczne jest użycie trwałego nośnika. Preferowany sposób składania reklamacji to wiadomość e-mail z poniższymi danymi:
- Dane osobowe/firmowe kupującego
- Adres korespondencyjny
- Dowód zakupu (paragon/faktura)
- Szczegółowy opis wady
- Zdjęcia przedstawiające cały wadliwy produkt oraz szczegółowe zdjęcia występującej wady
- Datę wystąpienia wady
- Żądanie reklamującego
- Sprzedawca potwierdza otrzymanie reklamacji i w razie konieczności prosi o dostarczenie wadliwego produktu w celu rozpatrzenia reklamacji.
- Jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar zostanie odesłany z opinią na temat jej uzasadnienia.
- Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia reklamacji, uznaje się, że uznał reklamację i żądanie kupującego.
- 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane zamówienia i umowy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawem właściwym dla umowy sprzedaży jest prawo polskie, chyba, że prawo właściwe dla miejsca zamieszkania konsumenta reguluje jego uprawnienia w sposób korzystniejszy dla konsumenta.